- prowadzimy akta osobowe pracownika
- sporządzamy dokumentację kadrową
- monitorujemy terminy obowiązków związanych ze stosunkiem pracy
- ewidencjonujemy i rozliczamy urlopy, zwolnienia lekarskie i inne nieobecności
- wprowadzamy i aktualizujemy w systemie ZUS informacje o podleganiu ubezpieczeniom i ich ustaniu oraz umowy o dzieło
- naliczamy wynagrodzenia z tytułu umów o pracę,
- rozliczamy umowy zlecenia i umowy o dzieło
- rozliczamy składki z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, FP, FGŚP oraz FEP
- sporządzamy deklaracje rozliczeniowe do ZUS
- sporządzamy karty wynagrodzeń pracownika oraz zaświadczenia kadrowo-płacowe
- sporządzamy roczne deklaracje podatkowe PIT i ZUS
- dodatkowo doradzamy w zakresie zasad składkowania i opodatkowania umów z pracownikami
- na zlecenie przygotowujemy umowy z pracownikami i pozostałe dokumenty kadrowe
Kadry i płace
Doświadczenie, Wiedza, Umiejętności